Igelitové tašky s potiskem – 5 důvodů, proč do nich investovat
Obsah
Nejste si jistí, zda je igelitová taška s potiskem dostatečně efektivní způsob propagace? Svou firmu a značku můžete přece zviditelňovat prostřednictvím billboardů, televizních reklam nebo dárkových předmětů.
Způsobů, jak se udržet v povědomí zákazníků je skutečně hodně. Proč byste tedy měli investovat právě do igelitky s potiskem? Pokud vás zajímá odpověď na tuto otázku, čtěte dále. Zjistíte, že se reklama prostřednictvím igelitek s potiskem vyplatí.
Igelitové tašky s potiskem jsou skvělým marketingovým nástrojem
Igelitky s reklamním potiskem na míru jsou součástí všech úspěšných marketingových kampaní.
Mají totiž tyto výhody:
- Jsou pochodující reklamní plochou – co je účelem reklamní kampaně? Na tuto otázku, odpověď určitě znáte. Reklamní kampaň musí mít co největší dosah. Tašky jsou pro tento účel ideálním nástrojem. Nejsou statické. Zákazník si v nich odnese vaše zboží domů. Vaši značku bude vidět, i když použijete nesrovnatelně menší plochu než je billboard.
- Jsou levné – reklamní kampaně jsou naopak velmi drahé. Pronájem již zmiňovaného billboardu také. Nechat si vyrobit reklamní tašku na míru je naopak velmi levné a efektivní řešení, jak vaši značku propagovat. Navíc čím víc kusů budete chtít vyrobit, tím bude každý z nich levnější. Tašky jsou tedy ideální základ pro začínající podnikatele, kteří si zatím nemohou dovolit jinou formu propagace.
- Mohou se používat opakovaně – nejde jen o praktickou stránku věci a ekologii. Vy jako podnikatel zaplatíte jednou, ale taška vás bude propagovat tak dlouho, než se zlikviduje. Recyklace je téma, které dlouhodobě rezonuje společností. K opětovnému používání plastových a papírových tašek vyzývají také odborníci. Mnoho lidí se tím řídí, takže je velmi nepravděpodobné, že by taška skončila po prvním použití v koši.
- Můžete si je nechat vyrobit na míru – nemusíte se omezovat na standardní velikost a tvar. Vybírat můžete z různých velikostí, tvarů a barev. Pokud vám nevyhovuje igelit (LDPE), můžete si nechat tašky vyrobit z mikrotenu (HDPE), nebo bio materiálu. Všechny zmíněné materiály jsou 100% recyklovatelné
- Mají multifunkční využití – vy i váš klient je můžete použít několika různými způsoby. Zákazník pro tašku najde využití v domácnosti. Ocení ji při nákupech potravin a jiného zboží, použije je jako ochranný obal pro uskladnění oblečení zabalí do nich třeba boty, když někam cestuje. Takto se vaše značka dostane i do míst mimo vaše pole působnosti
- Máte možnost zaujmout originálním potiskem – neznamená to však, že musíte být originální za každou cenu. Nejslavnější světové kampaně dokazují, že v jednoduchosti je krása. Geniální reklamní kampaně jsou někdy založeny na naprosté banalitě. Kreativitě se meze nekladou. Pokud se bude taška líbit, budou jí lidé nosit často a rádi. A to je přesně váš cíl!
Připlaťte si za kvalitu a nechte si poradit od profesionálů
Pokud chcete, aby vaše reklamní tašky měly ten správný efekt, dejte si záležet na kvalitě provedení. To je velmi důležité! Chcete přece, aby lidé používali vaše tašky opakovaně. Pokud taška nic nevydrží a po prvním použití se protrhne, vyhazujete peníze do koše. Doslova. Stejně pečlivě dohlédněte na kvalitu potisku. Rozmazaným tiskem a nevýraznými barvami nikoho neoslníte a navíc vaše logo bude hůř vidět. Taška by tak hůře plnila svou reklamní funkci. Chcete propagovat! Proto musíte využít dobře celý prostor a zvolit odpovídající barvy a tučnost textu.
Tip: Rozdávejte tašky během promo akcí nebo je přidávejte zdarma k zakoupenému zboží. Tímto hezkým gestem potěšíte svého zákazníka a dostanete “chodící” reklamu do oběhu.
Taška s reklamním potiskem je základ, bez kterého se neobejdete
Jsou levným, ale i přesto velmi efektivním způsobem, jak se zapsat do povědomí vašich zákazníků.
V tomto článku jsme shrnuli všechny hlavní výhody. Máte tak lepší představu o tom, jak tuto výhodnou investici využít.
Máte své vlastní tašky na míru? Jste spokojeni s jejich provedením a kvalitou? Jaká je na ně odezva u klientů?
Budeme rádi, když se s námi podělíte o vaše osobní zkušenosti.