Manuál pro přípravu nezapomenutelného firemního večírku
Obsah
Že jsou firemní večírky jednou velkou navoněnou maškarádou, kde není nouze o nucené úsměvy a povinnou zábavu? To jedině za předpokladu, že nevíte jak na ně a nenecháte si poradit od zkušených profesionálů. Máme pro vás manuál, díky kterému se stane vás večírek nezapomenutelnou událostí, na kterou budou jeho účastníci ještě hodně dlouho vzpomínat.
Plánujte s předstihem
Datum a místo – to je, oč tu běží! Vybrat vhodné datum, zajistit pronájem, zjistit, kolik spolupracovníků a kolegů se večírku zúčastní – to není záležitost jednoho týdne. Večírek tak začněte plánovat s několikaměsíčním předstihem a zjistěte, zda se ve vašem okolí nenachází nějaká ověřená event agentura, která vám může s jeho plánováním a realizací pomoci.
Vyberte téma a zábavu
Ale zároveň nevynucujte jejich striktní dodržování. Večer ve stylu filmových hvězd nebo šedesátých let je jistě fajn. Ne každému ale musí konkrétní téma vyhovovat. Ideální tedy je, když o tématu necháte hlasovat. V přípravě zábavy buďte kreativní a sázejte na takové aktivity, které nadchnou, pobaví, ale nesníží důstojnost nikoho ze zúčastněných (házení trpaslíků na terč nebo hru v popíjení alkoholu raději vynechte).
Nezapomeňte na dekorace… ani ty chodící
Detaily jsou v tomto ohledu důležitější víc, než se může na první pohled zdát. Zajistěte výzdobu sálu, pozvěte na party tematicky oblečené hostesky a dopřejte svým kolegům nebo spolupracovníkům okouzlující a vizuálně přitažlivou zábavu, která se jen tak nevidí.
Netroufnete si? Nezoufejte!
Pokud víte, že na organizovaní firemních eventů a akcí nemáte zrovna vlohy, raději než asistentce, svěřte tento nelehký úkol ověřené pořadatelské agentuře. Ta může vymyslet nejen vhodné téma a program, také zajistí výzdobu, hudbu, ale třeba i překrásné hostesky. Praha, Brno, Ostrava nebo kterékoli další město na tenhle firemní večírek rozhodně nezapomene.