Jak psát čtivější články?
Obsah
Dnes se dají peníze vydělat poměrně lehce – hlavně pomocí internetu. Tedy myslí si to řada z nás, ale i za vyděláváním pomocí internetu stojí hromada práce. Pokud má někdo například svůj vlastní web, pak se většinou ohlíží na to, aby bylo veškeré zboží na skladě. Hned poté se snažíme, aby byla spokojenost zákazníka na prvním místě. K tomu všemu nám samozřejmě pomáhá emailový marketing. Nicméně pokud máme svůj vlastní web, i zde nás nemine počáteční investice, a to konkrétně do SEO konzultanta, který nám nabízí své služby.
Mít svého SEO konzultanta je rozhodně pro začátek velice dobré, protože právě on nám pomůže s tím, aby náš web byl vyhledávaný a čtený. Jeho úkolem je optimalizovat webovou stránku pro vyhledávače. Pokud tedy prahnete po svém vlastním webu, jistě víte, že lidé kliknou na první stránku, která se jim vyhledá. Neohlížejí se na to, jestli je stará nebo nová – ale je zkrátka první. SEO konzultant vám tuto první příčku zajistí, tím si můžete být jisti.
Potom už je to jen na vás nebo na copywriterovi. Většinou však investujete své peníze a pronajmete si i copywritera, který se vám bude starat o texty, jež budou čtenáři čtené. Pakliže si však své články budete psát sami, zaměřte se na pár základních bodů, které vám zaručí čtivější a poutavější texty.
1) Titulky jsou základ úspěchu
Myslete hlavně na to, abyste měli poutavější titulky. Dnes je všeobecně známo, že lidé dnešní doby jsou čtenáři titulků. Pokud je nezaujme titulek, pak si článek nepřečtou, protože je to pro ně údajně ztráta času. Mezi velice poutavé titulky patří takové ty klasické typu: 3 tipy na… nebo 5 důvodů, proč… a podobné.
2) Vkládejte obrázky
Na první pohled musí být článek poutavý, proto se zaměřte na vkládání obrázků jako takových. Právě takové obrázky vám totiž zajistí, že čtenáře zaujmete na první pohled. Navíc se text nebude zdát tak dlouhý.
3) Krátké odstavce vítězí!
Lidé se většinou podívají na to, jak je článek dlouhý, než se do něj pustí. Zaujměte je tedy hned takovým textem, který je perfektně rozdělen do kratších odstavců. Text působí díky nim kratší a to je pro lidi lákavější.