Subway a jeho velká změna po dvaceti letech! Co se změní?
Franchising je dnes velice oblíbený způsob podnikání, jemuž však ještě donedávna nikdo tak plně nevěřil, jako je tomu nyní. Lidé se většinou báli jít do něčeho nového, což pro ně podnikání na základě licenčních smluv opravdu bylo. Navíc společnosti, které dnes tak důvěrně známe, nebyly bohužel pro ostatní nijak atraktivní a ještě neměly tolik poboček, jako je tomu nyní. Franchising byl pro lidi takový výstřel do nejistoty, což však podnikání samozřejmě samo o sobě je, jen tenkrát se na tu jistotu kladl mnohem větší důraz, než je tomu nyní.
Nicméně je nutné poznamenat, že za těch pár let si lidé zvykli na ten franchising tak, že se stal kupodivu opravdu systémem podnikání, který dnes a denně využívají nejen zahraniční společnosti, které se tak snaží rozšířit si pobočky a svou značku i nás v České republice, ale také se do franšízových řetězců pouští řada českých společností, jež touží svou značku dostat trochu jinam, než jenom do pár koutů naší republiky.
Ať už se však do tohoto systému pouští jakékoliv procento firem, je nutné poznamenat, že zahraniční společnosti tu mají stále větší zastoupení firem, než co máme my. Nebudeme si klást falešné naděje, ale opravdu je tu řada těch, kteří mají rozkvetlejší podniky. Je to například i společnost značky Subway, což je rychlé občerstvení zaměřující se na sendviče. Tuto značku však najednou čekají po dvaceti letech změny, proč a jaké to jsou?
Zákazníci se dočkají změny designu!
Subway se dostává do takových let, kdy je třeba trochu změny. Po dvaceti letech se tak rozhodl pro radikální změnu, a to konkrétně pro změnu designu jako celku. Bude také i nové firemní logo. Důvodem této změny je údajně to, že se společnost snaží o lepší zákaznický zážitek. Přece jenom zákazníky je nutné v dnešní době, kdy je konkurence na každém rohu, si patřičně udržet.